Vi tilbyder professionel hjælp til administration af virksomhedens tilgodehavender

  • Udfakturering af salg af virksomhedens produkter/ydelser
  • Opfølgning på tilgodehavender. Herunder også mulighed for udarbejdelse af procedurer for rykkerprocessen for forfaldne ubetalte tilgodehavender.
  • Kreditvurdering af dine kunder – FØR du siger ja-tak til deres opgave.

Oplever du at nogle af dine kunder betaler deres regninger langt senere end den kredittid som du tilbyder? Så lad Rudersdal Regnskabsservice ApS hjælpe dig med at sætte en rykkerprocedure op og vedligeholde den. Vi sender påmindelser og rykkere til dine kunder, så behøver du ikke længere være bank for dine kunder.

Til debitorstyring for din virksomhed benytter Rudersdal Regnskabsservice ApS vi så vidt muligt digitale værktøjer til denne opgave. Sammen aftaler vi hvordan du ønsker rykkerflowet skal være i din virksomhed. Hvor lang tid efter fakturaens forfaldsdato skal første rykker sendes?, skal der beregnes rykkergebyr?, skal der tilskrives renter ? osv. Osv. Vi tilpasser det efter dine ønsker.

For at reducere risikoen for at DIN virksomhed oplever tab på JERES kunder får kunder hos Rudersdal Regnskabsservice ApS mulighed for at kreditvurdere jeres kunder FØR I siger ja-tak til den nye kunde. Med kreditvurderingen følger desuden en anbefaling til de mest optimale kreditvilkår på netop den enkelte kunde.

KONTAKT OS FOR PROFESSIONEL HJÆLP

Har du brug for hjælp til debitorstyring og hurtigere inddrivelse af din virksomheds tilgodehavender så kontakt os for en snak om hvilken løsning, der passer til dine behov. Vi kan kontaktes på mail: info@rudersdalregnskabsservice.dk eller telefon 93 20 15 20 eller kontaktformularen.

Vi ser frem til at hjælpe dig med din opgave.

Kontakt os

Du kan let og hurtigt sende os en besked i understående formular.